Castellano
English
Valenciá
Castellano

Reserves Telefòniques

Reserve ONLINE

Una nova via de comunicació

El fet que les empreses i els seus departaments de màrqueting busquen des de fa temps noves vies de comunicació no explorades ni explotades, així com nous suports per a la seua publicitat, convertix a Trixi en una alternativa més que interessant a tindre en compte.

El trionf de la creativitat

És un vehicle simpàtic, a què es relaciona immediatament amb temes de tanta actualitat com són el respecte pel medi ambient i les alternatives ecològiques.

Trixi representa el triomf de la creativitat i la imaginació aplicades al "desenrotllament sostenible" de les ciutats, un terme que obliga a la reflexió i al compromís, i que necessita el suport de més iniciatives privades com aquesta. Per això per a qualsevol anunciant serà molt interessant vincular el seu nom a un projecte que sintonitza tan bé amb la nova sensibilitat del públic, que connecta amb la gent i desperta immediata simpatia.

Trixi és un "eye-catcher"

Per la novetat que representa en l'àmbit del transport i pel seu disseny modern i atractiu, un Trixi flama immediatament l'atenció, la qual cosa li convertix en el suport ideal per a qualsevol missatge publicitari. Podem garantir que el nombre d'impactes visuals obtinguts per un Trixi, és molt major a què genera qualsevol altre vehicle. Perquè Trixi no passa inadvertit, ni "passa tan ràpid". La velocitat mitjana de circulació en el nucli urbà de València és de 50 Km/h, la qual cosa fa il·legibles la major part dels missatges publicitaris col·locats en cotxes i autobusos. Si a això afegim la poca receptivitat del conductor mig en situacions de tràfic intens, podem deduir que Trixi soluciona dos problemes al mateix temps: el de la lectura del missatge, gràcies a la seua velocitat de passeig, i el de la receptivitat del missatge, gràcies a la simpatia que desperta entre el públic, la qual cosa augmenta l'eficàcia de la seua publicitat

Clients que han confiat en aquest mig

Movistar, Desigual, Moschino, Pans & Company, Unix Retevision, Nike, Heineken, Starbucks, Dièsel, Sony, Coca Cola, Vodafone, Bertelsmann, C&A, MasterCard, l'Oréal, Panasonic, Nestea, Cartier, Siemens mobile, Procter & Gamble, Philips....I molts més

Un suport de la publicidad exterior

Trixi està dissenyat per a portar publicitat en els laterals i en la part posterior, la qual cosa permet al creatiu publicitari idear una peça única per a un suport també únic, diferent i original, així com adaptar-ho a qualsevol campanya llançada en altres mitjans i suports, i utilitzar els Trixis com a reforç complementari.

Contacte amb nosaltres:

TRIXI VALENCIA, SL

C/José María de Haro 61 9
Valencia 46022
i
C/Marqués de Campo 12
Valencia 46007
Contacte / Informació / Publicitat /
info@cyclos.es
publicidad@cyclos.es
R.R.H.H.:
Joan Carles Rico
juan@cyclos.es

(+34) 963 252 320
(+34) 658 977 803
fax (+34) 963 172 175